Hoe retourneer ik mijn producten?

Let op: gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt. Deze kan je dus niet retourneren, behalve in het geval van productiefouten.

Stappen:

  1. Meld hieronder je retour aan, inclusief de reden(en) voor retournering.
  2. Pak het vervolgens netjes in, zodat het bij ons ook weer goed aan komt.
  3. Frankeer de enveloppe/ het brievenbusdoosje of pakket voldoende
  4. Lever het pakket af bij het afleverpunt van jouw koerier
  5. Bewaar het verzendbewijs van het afleverpunt met daarop je track & trace nummer goed.

Retourbeleid

We vragen je om bij een retour aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Het artikel bevindt zich in oorspronkelijke staat en zit in de originele verpakking.
  • Houd er rekening mee dat je geen herroepingsrecht hebt op gecustomizede of gepersonaliseerde artikelen, aangezien deze exclusief voor jou gemaakt worden. Deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden tenzij er sprake is van een productiefout.

Je retour moet binnen 14 dagen nadat jij het in ontvangst hebt genomen, bij ons binnen zijn.